Hvilken av disse heavy skivene er din Kiss favoritt?
Revenge
16%
[ 7
]
Lick It Up
14%
[ 6
]
Creatures of the Night
35%
[ 15
]
Carnival of Souls
33%
[ 14
]
Total Votes
: 42
KISS - HEAVY AS HELL
Posted:
Fri Jul 30, 2010 12:55 12
333+333
Die Hard
Om vi skal velge å fokusere på de tre heavyeste skivene til Kiss, der de rett & slett kan defineres som hard rock. Hvilken er din favoritt?
Jeg må ærlig talt si at jeg har problemer med å svare selv fordi alle er så bra, har egentlig tenkt på det i årevis uten å komme med noen konklusjon.
Var jeg sjef for Kiss ville jeg uten tvil ha fortsatt i denne retningen, for dette er virkelig noe de mestrer og viser Kiss på sitt beste.
Jeg velger Lick It Up...for now....uten noe spes grunn, føler jeg må velge noe siden jeg er trådstarter.
Posted:
Fri Jul 30, 2010 12:57 12
yngve
Metal God
Hos mer regjerer Lick It Up og Creatures, hvor spesielt siste der er blant favorittene, kanskje min favoritt med bandet...
_________________ SE OPP!!! ikke ned...
Min framtid er lys og lang
og rekker bakom tidens tvang
Posted:
Fri Jul 30, 2010 1:27 13
Marken
Metal God
Alle disse tre er faktisk brukbare. Står mellom Creatures og Revenge, og sistnevnte får min stemme.
Posted:
Fri Jul 30, 2010 2:03 14
Affen
Metal God
Står mellom Revenge og Lick It Up, men går nok for Revenge i dag. Creatures of the Night er jævlig bra den og, men noe svakere enn de to andre. tittelsporet, Rock and Roll Hell og War Machine er suverene, men resten er litt svakere i Kiss-sammenheng.
Fri Jul 30, 2010 3:39 15
Baron
Die Hard
Går nok for Lick it Up, med Creatures hakk i hjel. Not for the Innocent er overlegen! Revenge er også bra, men har noen låter som trekker den kraftig ned.
Posted:
Fri Jul 30, 2010 4:03 16
MikkelRev
Metal Maniac Mastermind
Marken wrote:
Alle disse tre er faktisk brukbare. Står mellom Creatures og Revenge, og sistnevnte får min stemme.
Synes forresten Crazy Nights og Psycho Circus også hadde passet inn i pollen.
Synes forresten Crazy Nights og Psycho Circus også hadde passet inn i pollen.
Men de er begge temmelig ræva. Synes heller ikke de er såpass "harde" at de passer inn. Skulle flere skiver vært med i pollen ville jeg hatt med Animalize.
De tre i pollen, samt Hot In the Shade er de beste Kiss-skivene, og jeg har faktisk hørt bortimot samtlige mange ganger
Den nye skiva og "grunge"-skiva har jeg bare hørt litt av.
Posted:
Fri Jul 30, 2010 4:49 16
Eon
Metal God
Creatures of The Night er min Kiss-favoritt uansett periode. Synes det tyngre soundet passer dem ganske bra. Elsker trommelyden på den plata, spesielt på I Love it Loud. Funker på høyt volum for å si det slik.
Posted:
Fri Jul 30, 2010 5:42 17
Conan
Metal God
Revenge uten tvil.
Posted:
Fri Jul 30, 2010 5:54 17
HAD
Metal God
Carnival of Souls
_________________ Metal music we listen
Beer ruthlessly we can drink
We feel the great alchohol
And always a beer will do it
Om vi skal velge å fokusere på de tre heavyeste skivene til Kiss
så skjønner jeg den som peker på Carnival of Souls. Føles tyngre enn Lick It Up.
Ikke at noen av disse to bør stemmes på, da.
_________________ I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours.
— Stephen F. Roberts
Posted:
Sat Jul 31, 2010 10:04 22
Thunderbear
Metal Messiah
Kiss put the U(n) in Cool. Ferdig arbeid.
_________________ PS 4. Men Scream Magazine-forumet, det er et lukket forum, for heavy-folk, ettersom jeg har skjønt. Og jeg er jo ikke heavy-fan. Så jeg har vel ikke noe der å gjøre, tenker jeg. Jeg får vel bare la de heavy-frikene skrive hva de vil der, tenker jeg nå.
Posted:
Sun Aug 01, 2010 3:25 15
Dick Hardy
Metal God
Revenge. Kanskje bandets beste noen sinne.
Sun Aug 01, 2010 3:36 15
Conan
Metal God
Dick Hardy wrote:
Revenge. Kanskje bandets beste noen sinne.
Ikke helt usant.
Posted:
Sun Aug 01, 2010 4:08 16
Welhaven
Metal God
Bortsett fra tittelsporet liker jeg Lick It Up veldig godt. 'Not for the Innocent' er en av mine favorittlåter med Kiss. Så da fikk den stemmen.
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 5Goto page 1, 2, 3, 4, 5Next